3 Aralık 2008 Çarşamba

Sevgilim'e




19.07.2007'in nerden bilirdim hayatımın merkezini oluşturucak kişiyi bana getiriceğini, çıkageldin birden...
Hayata karşı sorduğum soruların tüm cevapları sende saklıydı, küçücük dünyama güneşimi, huzurumu, yaşam sevincimi de getirdin, hayatın tüm acımasızlığına karşın hiç yalnız bırakmadın beni o tarihten itibaren, yalnız olmadığımı sırtımı güvenle dayayabileceğim, her sorunumda elimi uzattığımda elimi tutan, derdime derman olmak için çabalayan, her düştüğümde beni kaldıran, beni şartsız, koşulsuz seven biri olduğunu bilmek çok başka bir duyguymuş senden önce hiç hissetmediğimi anladım... Sırf varlığınla bu zalim dünyama kattığın güzellik için teşekkürler hayatım ... Şimdi ilişkimizin en zor zamanlarını yaşıyoruz ayrıyız, deli gibi özlenmektesin, bende öyle büyük bir yerin varmış ki yerini hiçkimse dolduramıyor, dilimde sen, yüreğimde sen, fikrimde sen, zikrimde sen yaşamaya çalışıyorum... Geliceğin gün bayramımız olucak ve ömür boyu sürmesini dilediğim bir bayram o birtanem ...Elim elinden ayrılmasın ...


Sırf yaşıyorsun ya bir yerlerde
Nefes alıyorsun ya bu zalim dünyadan
Temizleyip içinde
Veriyorsun ya yeniden
Yeniden bir daha
Güzelleşiyor dünya...
"Seni Deli Gibi Sevmenin Deliliğini Yaşıyorum!"
'04.11.2008 05,43'

Hiç yorum yok: