1 Ekim 2008 Çarşamba

sen varsın ya..

seninle rüya gibi bir sene.. her dakikası için cok şeyden vazgecilecek bir yıl oldu seninle. aşkım bitanem bebem kelimelerinin içini öyle güzel doldurdunki sen.. cok sevdim seni özlemim cok.. sensiz kaldımı düşündükçe cıkamıyorum kargaşadan. o karanlıkta kaybolup gün gün tükeneceğimi hissediyorum. Tüm hayallerim planlarım umutlarım iki kişilik oldu seni tanıdıktan sonra. olmaşın beni bu ağırlık altında ezicek biliyorum.. sen benim sığındığım tek limansın. sen benim canımdan cok sevdiğim biricik aşkımsın, tüm sıkıntılarımı dinleyen bilen anlayan dert ortağım dostumsun,şakalaştığım kızdırdığım arkadaşımsın, sabah seninle uyandığım gece yanında uyuduğum ruhumsun.. iyiki varsın bebem. bana güvendiğin için, benim sana olan güvenimi birgün boşa cıkarmadığın için,şuan bulunduğum zor durumda senin içinde zor olmasına rağmen yanımda olduğun bana destek verdiğin o büyük sevgini benden esirgemediğin için sana binlerce kez tesekkür ederim. hep diyorumya iyiki varsın.. sana söz veriyorum..... bendeki değerinin karsılığı yok evdende bu bir yıl içinde seni nasıl seviyorsam bundan sonra yaşamım süresincede seni herzaman seveceğim. sen benim değişmeyecek fıstığım olacaksın. senin yerin hiç dolmayacak.. seni cok seviyorum... okan&özlem... şafak 326.. tunceli

2 yorum:

oknözlm dedi ki...

yokluğun,
bir iç savaştır yüreğimde
sevgilim,geri çekildim
seni beklemeye gidiyorum

ayrılık değil ki bu
bir uzun hava
çalınacak,son bulacak
hicran makamında kadehler vurulacak
özlem geceleri kapımıza dayanacak
sevgilim,susturma bizi
sürç-ü lisan olmasın bu aşk...


bende seni çok çok seviyorum birtanem,herşeyimsin (:

kiss of death dedi ki...

bende seni cok seviyorum bitanem..
cok özledim